środa, 8 września 2010

...przyjeżdża (jednak) TVS:)

Uwaga! Bardzo Was przepraszam ale przez nieporozumienie komunikacyjne wprowadziłem Was w błąd. Przyjeżdża nie TVN tylko TVS:) Wybaczcie proszę, ale Pani przedstawiała się telefonicznie i musiałem źle zrozumieć...

Okazało się, że jedną z czytelniczek naszego bloga, jest dziennikarka TVS. Pani redaktor skontaktowała się ze mną telefonicznie i poprosiła o zgodę na nakręcenie materiału dla tejże telewizji. Oczywiście chętnie się zgodziliśmy, ponieważ oznacza to możliwość rozpropagowania naszej idei pomagania innym rodzicom dzieci chorych na raka. Według mojej wiedzy, jakąś część nakręconego materiału będzie można zobaczyć jeszcze w niedzielę, około 17.45 i 20.00. Niestety nie dopytałem w jakim programie….:)
Wczoraj rozpoczęliśmy formalizowanie Fundacji Małej Orkiestry Wielkiej Pomocy. Bardzo miła Pani Notariusz Kasia Żubrowska, skasowała nas według baaaaaaardzo preferencyjnych stawek. Jeśli więc w najbliższym czasie będziecie potrzebowali pomocy notarialnej, koniecznie udajcie się do jej biura. Pani Kasia musi nadrobić straty:) Aha, Sienkiewicza 9.
W piątek jedziemy do Prokocimia na pierwsze badania kontrolne. Oczywiście wszystko będzie dobrze, choć małym niepokojem napawa nas zdarzenie z dzisiejszej nocy. Igorek obudził się z płaczem, mówiąc, że boli go lewa nóżka. Najpewniej po prostu jakoś źle się ułożył, bo potem, już między nami, spał jak niemowlę.
Udało się też parę rzeczy jeśli chodzi o pomoc dla małej Nikoli z Chrzanowa i Kalinki z Tarnowa. Obie dziewczynki dostały dużą "pompkę" medialną i wiem, że już zaczyna się to przekładać na rzeczywistość. Mam więc nadzieję, że będzie już tylko lepiej, co nie oznacza, że powinniśmy (wszyscy) przestać im pomagać. Wręcz przeciwnie!!!:)
Tu możecie poznać Nikolę - chrznowskie24
A tu tekst o Kalince Janowskiej z Tarnowa, zredagowany przez Pawła Wodniaka, który nie przejął się faktem, że Kalinka nie jest stąd:) - Fakty Oświęcim

2 komentarze:

  1. Pomoc od serca nie ma barier,dlatego angażuję i zachęcam rodzinę ,znajomych.Miło mi jak serca bliznich otwierają się na taki APEL

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam materiał o Nikolce. I wiecie co mnie najbardziej zadziwia?
    Niesamowite pokłady optymizmu u rodziców chorych dzieci! Ich walka!
    Wy - rodzice Igorka też zadziwiacie!

    Asia K.

    OdpowiedzUsuń