środa, 1 czerwca 2011

...wyniki

W poniedziałek zrobiliśmy Igorkowi morfologię. Wyniki idealne. Jak u zdrowego dziecka. Wszystkie parametry osiągnęły normę.
Leukocyty- 8,2. Erytrocyty -4,72. Hemoglobina - 13,1. Płytki - 225. Hematokryt - 40,7. Wzorcowo...
Mały zaczął jednak kaszleć i musimy to sprawdzić.
Wczoraj w Paryżu 6-letnia Sandrusia miała operację guza mózgu. Zabieg trwał kilka godzin. Wczoraj wieczorem dostałam sms-a od Agaty. Jest już po operacji. Mała przebywa na intensywnej terapii. Najbliższe 48 godzin będzie decydujące.
Jeśli chcecie śledzić historię małej chrzanowianki - po lewej stronie jest link do bloga prowadzonego przez rodziców Sandrusi...

2 komentarze:

  1. Z moich doświadczeń wiem że jak mój syn ma leukocytów w granicach 8-10 tysięcy to zazwyczaj rozwija się już jakaś infekcja, stąd ten kaszel...

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, mój syn również ma RMS usytuowany w jamie brzusznej.... temat rzeka, jestem na etapie szukania terapii niekonwencjonalnych, z waszego bloga wyczytałam ze takowe stosowaliście czy mogłabym prosić o jakieś info mój meil gosiabarabach@wp.pl

    OdpowiedzUsuń